سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیگ فانتزی چیست؟

لیگ ‌فانتزی چیست؟

 

لیگ فانتزی از اتفاقات جدید و جذاب سایت های پیش بینی (تک بت) و بازی های ورزشی‌ می‌باشد که دراین لیگ فرضی شما سرمربی یک تیم ورزشی هستید و طبق معمول تیم های واقعی وظیفه شما آماده کردن یک ‌تیم‌ قوی و تعیین استراتژی و تعیین تکنیک ها برای بهتر شدن تیم و برد و پیروزی آن ‌هستید.

 

هدف از تشکیل لیگ مجازی چیست؟

اینکه بتوانید تیمی را بسازید که خودتان دوست دارید. امتحان‌کنید تا متوجه شوید که اگر شما مربی یک تیم بودید مربی خوبی هستید یا نه؟! در رقابت های‌ روزانه با دیگر بازیکنان شرکت کنید. از مهارت خودتان برای کسب درآمد استفاده کنید.

 

فوتبال فانتزی

این بازی جزء بازی های مجازی می‌باشد که کاربر آن تیم‌های تخصصی خود را می سارند و با سایر تیم‌های فانتزی رقابت می‌کنند.

پاین بازی به کاربران این امکان را می دهد که دقیقا مانند یک مدیر باشگاه واقعی یا یک‌ مربی قوی، بازیکنانی را که دلخواهشان است انتخاب کنند و بازی آن‌ها را در تیمی که ساخته اند مدیریت کنند.

کاربران در فوتبال فانتزی می توانند بازیکنان مختلفی را از تیم‌های‌ مختلف حاضر در لیگ، در تیم خود قرار دهند. همانطور که در تیم‌های واقعی مشاهده می‌کنید تعدادی از بازیکنان کاربران این بازی نیز نقشِ بازیکنان ذخیره را دارند و فقط بازیکنان اصلی هستند که بر اساس عملکردی که دارند برای شما امتیاز کسب ‌می‌کنند.

پس هر کاربر می تواند در صورتی که از بازیکن خود رضایت کافی را نداشته باشد و یا اگر محروم و مصدوم شده باشند، با پرداخت هزینه‌ی یک بازیکن دیگر ، شخص جدید را وارد تیمش بکند.

این بازی فانتزی به بازی کنندگان امکان مدیریت یک تیم ورزشی همانند دنیای واقعی را می دهد.‌ سرمربی های مجازی با توجه به عملکرد بازیکنان تیمشان در بازی‌های‌ واقعی، امتیاز می گیرند.

 

آیا ورزش های فانتزی طرفداری هم ‌دارد؟

بر اساس آمار اعلامی از طرف انجمن ورزش فانتزی «Fantasy Sports Trade Association» سال گذشته 22? از مردان آمریکایی بین 18 تا 49 سال در این بازی شرکت کرده‌اند. و موفقیت آنان باعث شده تا محبوبیت این ورزش ها بیشتر شود.

قوانینی که باید بدانید:

زمانی‌که شما یک تیم‌ در لیگ‌ فانتزی راه اندازی می‌کنید به شما مقدار مشخصی اعتبار اختصاص داده می‌شود که بتوانیدبرای تیمتان‌ بازیکن های‌ مختلفی را انتخاب و ترانسفر کنید.

بازیکنانی که برای انتخاب شما در دسترس هستند ، بازیکنانی هستند که در لیگ واقعی آن کشور بازی می کنند. البته که اعتباری که به شما تعلق می‌گیرد مقدارش آنقدر بالا نیست که در همان ابتدای کار بتوانید تمام بازیکنان خوب و درجه یک را خریداری کنید به مرور می‌توانید تیم‌خود را قوی تر کنید.

تیم شما ترکیبی از ستارگان قوی و گران قیمت لیگ‌های ‌مختلف و همچنین بازیکنان جوان و گمنام باشد. در پایان هر مرحله، به کاربرانی که آن بازیکنان را در اختیار داشته باشند همان امتیازی که بازیکنانشان کسب‌ می‌کند شامل حال آنها می شود.

منبع : gallerypic