سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین روش برای یادگیری زبان اسپانیایی

بهترین روش برای یادگیری زبان اسپانیایی

b6_c80w.png

بهترین روش برای یادگیری زبان اسپانیایی

بهترین روش برای یادگیری زبان اسپانیایی

زبان اسپانیایی چهارمین زبان پر طرفدار در جهان است که توسط 580 میلیون نفر که 7.6 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهد، صحبت می شود. هر روز تعداد فزاینده ای از افراد از جمله افراد حرفه ای که با شرکت های اسپانیایی کار می کنند، این زبان را یاد می گیرند. برخی دیگر مشغول یادگیری اسپانیایی به عنوان یک سرگرمی جدید هستند. بسیاری از کودکان هم در دوران مدرسه ، اسپانیایی را به عنوان زبان دوم یاد می گیرند. طبق گزارش اداره مقررات صلاحیت ها و آزمون ها (Ofqual)، تعداد دانش آموزانی که گواهی عمومی آموزش متوسطه یا GCSE اسپانیایی را در سال 2020 دریافت می کنند، 5 درصد افزایش یافته است که بیشترین افزایش در بین زبان های خارجی مدرن به حساب می آید.
امروزه، تعداد زیادی از مردم برای یادگیری زبان از طریق برنامه هایی مثلDuolingo ، Babbel و Memrise اقدام می کنند. مزیت این برنامه ها این است که به کاربر اجازه می دهد تا کلمه نوشته شده را ببیند و همچنین به تلفظ آن گوش دهد. مثل هر زبان خارجی، برای اسپانیایی هم مبتدیان باید با یادگیری اصول اولیه شروع کنند تا بتوانند در یک مکالمه ساده از کلماتی مثل سلام، خداحافظ، لطفا ، متشکرم، متاسفم، بله، نه، چه کسی، چه چیزی، چرا، کجا استفاده کنند. در این مطلب از پروان آکادمی می خواهیم بهترین روش برای یادگیری زبان اسپانیایی را معرفی کنیم.

 

یادگیری زبان اسپانیایی برای فارسی زبانان چقدر طول می کشد؟

طبق جدولی که موسسه معتبر FSI ارائه داده است زبان اسپانیایی بعد از زبان های چینی و ژاپنی (سخت) در رده زبانهای متوسط برای یادگیری قرار دارد. اگر زبان انگلیسی یا فرانسوی را بلد باشید، با روزانه ? ساعت وقت گذاشتن روی زبان اسپانیایی حدود ?? ماه طول می کشد که به سطح متوسط برسید.

 

بهترین روش برای یادگیری زبان اسپانیایی

نکته کلیدی اینجاست

مطالعاتی بر روی تکرار واژه‌های اسپانیایی نشان داده‌اند که تقریبا 1000 واژه اسپانیایی حدود 87.8 درصد از کلماتی که اسپانیایی زبان‌ها بر زبان می‌رانند را شکل می‌دهند. این به معنی آن است که شما باید حدود 1000 واژه را یاد بگیرید تا ازینرو بخش عمده‌ای از تمام چیزهایی که در این زبان می‌شنوید را متوجه شوید.

با انجام دیگر مواردی که در این مقاله آمده است، شما بصورت طبیعی واژگان مفید و کاربردی زیادی را یاد خواهید گرفت. اما برای سرعت دادن به فرآیند، بهتر است در سایت memrise ثبت نام کنید و دوره‌ی first 5000 words in spanish را بگذرانید.

 

سخن نهایی درباره بهترین روش یادگیری زبان اسپانیایی

  • مقابل آینه با صدای بلند تمرین کنید (یا اینکه صدای خود را ضبط کنید تا به اشکالات خود پی ببرید)
  • در مواقع بیکاری، رانندگی و … ترانه های اسپانیایی گوش کنید و تمرین کنید (مثلا این موسیقی ها یا اینها) متن ترانه ها نیز نوشته شده است.
  • اصطلاحات رایج زبان اسپانیایی را یاد بگیرید (منطورمان این اصطلاحات است)
  • در شبکه های اجتماعی مثل reddit یا اینستاگرام با اسپانیایی زبان ها چت کنید
  • سعی کنید هر چیزی را که می بینید به زبان اسپانیایی بیان کنید (مثلا این یک پرنده است را به اسپانیایی بگویید)
  • در وبسایت blogfa.com یک اکانت ایجاد کنید و یک وبلاگ اسپانیایی زبان راه اندازی کنید (مطالب را از خودتان بنویسید-با اشکال یا بدون اشکال فرقی نمی کند)

 

بهترین روش برای یادگیری زبان اسپانیایی

هر گونه سوال یا نظری درباره یادگیری زبان جذاب اسپانیایی دارید با مشاور پروان آکادمی ما و سایر زبان آموزان در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.