سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لگو پارک ژوراسیک یک هدیه جالب برای کودکان است

خرید لگو پارک ژوراسیک

اسباب بازی های لگو پارک ژوراسیک یکی از محبوب ترین اسباب بازی های لگو در بین کودکان و بزرگسالان است. لگو پارک ژوراسیک  بر اساس فیلم علمی تخیلی پارک ژوراسیک محصول کشور آمریکا تولید و طراحی شده است. حتما بخش هایی این فیلم پرطرفدار و هیجان انگیز را دیده اید.

این فیلم بر اساس داستان جزیره ای خیالی در سواحل اقیانوس آرام آمریکای مرکزی، نزدیک کاستاریکا ساخته شده است. در این جزیره تاجر ثروتمند، جان هاموند با گروهی از متخصصان ژنتیک پارک حیات وحش دایناسورها را ساخت، اما به دلیل مشکلات و خطاهای فنی، نیروگاه متوقف شد، مشکلات ایمنی و معیشتی به وجود آمد، بنابراین گروهی از بازدیدکنندگان از این جزیره دیدن کردند. پارک های جزیره برای نجات جان خود و ایجاد ماجراهای هیجان انگیز مجبور به فرار می شوند.

لگو پارک ژوراسیک

در حقیقت نمی توان درباره قیمت لگو پارک ژوراسیک عدد خاصی را بیان کرد چرا که قیمت هر یک از مجموعه های لگو پارک ژوراسیک با توجه به تعداد قطعاتشان متفاوت است. ما در فروشگاه اینترنتی بارلی توی سعی کرده ایم با افزایش تنوع لگوهای پارک ژوراسیک به خانواده ها کمک کنیم تا بتوانند از بین تعداد زیادی مدل لگو پارک ژوراسیک موجود در سایت ما یکی را انتخاب کنند و در نهایت با توجه به بودجه خود یک مورد را انتخاب کنند.

به دلیل کوچک بودن قطعات، لگو های پارک ژوراسیک برای کودکان 6 سال به بالا و همچنین بزرگسالانی که به این فیلم علمی تخیلی علاقه دارند، مناسب هستند. همچنین باید بدانید که قیمت لگو پارک ژوراسیک نسبت به سایر مجموعه های لگو نسبتاً گران است زیرا با افزایش قطعات و پیچیدگی لگو قیمت آن نیز گرانتر می شود.

اسباب بازی لگو پارک ژوراسیک

اسباب بازی لگو پارک ژوراسیک یکی از محبوب ترین مدل های لگو است. لگوهای پارک ژوراسیک طرفداران زیادی دارند و جزو پرفروش ترین لگوهای بازار هستند. این اسباب بازی جالب و سرگرم کننده از فیلم پارک ژوراسیک الهام گرفته شده است. قطعات هر مدل اسباب بازی لگو پارک ژوراسیک با دقت و زیبایی توسط طراحان حرفه ای اسباب بازی طراحی شده اند.

بهتر است بدانید که هر قطعه از اسباب بازی های لگو پارک ژوراسیک از پلاستیکهای مرغوب و با کیفیت روز دنیا ساخته شده است تا سلامتی کودکان و نوجوانان را به خطر نیندازد. همچنین به دلیل پیچیدگی اسباب بازی های لگو پارک ژوراسیک، دفترچه های راهنما در آنها قرار داده شده است تا افراد بتوانند قطعات خود را به درستی بر اساس نقشه ساخت لگوهای پارک ژوراسیک به هم متصل کنند.

لگو پارک ژوراسیک  یک هدیه جالب برای کودکان است

نمی توان انکار کرد که کودکان چقدر اسباب بازی ها را دوست دارند. دلیل این علاقه زیاد، عملکرد سرگرم کننده، اندازه اسباب بازی و وجود رنگ های مختلف در اسباب بازی است. وقتی نوبت به خرید اسباب‌بازی برای کودکان می‌رسد، والدین اغلب زمان زیادی را صرف یافتن اسباب‌بازی‌هایی می‌کنند که فرزندانشان دوست دارند.

تنها چیزی که می تواند به والدین در تصمیم گیری کمک کند این است که نوعی اسباب بازی را پیدا کنند که در بین همه بچه ها محبوب باشد و یکی از این نوع اسباب بازی ها می تواند لگو پارک ژوراسیک باشد. با خرید لگو پارک ژوراسیک می توانید بهترین هدیه را به فرزندتان بدهید. قیمت لگو پارک ژوراسیک در سایت بارلی توی نسبت به جاهای دیگر کاملا مناسب است.